Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Sunday, May 6, 2012

KEMBAR

Perihal cerita hari ini adalah dengan berlandaskan topik kembar. Kembar. Aku banyak jumpa kewujudan kembar di muka bumi ini. Tak kisahlah, kembar seiras ke, kembar tak seiras ke, tapi aku rasa bangga satu hal, kalau kembar, pasti jiwanya sama, ibarat cubit peha kanan, peha kiri terasa! Sangat terasa. Aku juga banyak kawan kembar. Lucunya, kalau seorang sakit, seorang lagi pasti akan terikut sakit sama. Aku suka tengok gelagat kembar yang bagi aku sangat unik, persis wajahnya sama, dari hidungnya, matanya, mulutnya, badannya. Allah sungguh Maha Besar, Dia mampu cipta apapun yang tidak terlintas di fikiran kita bagaimana mahu menciptakannya! Kembar, kalau berbeza pun, sedikit saja ketara perbezaan fizikalnya, tak banyak!




Kembar tak seiras pula, wajahnya saja berbeza, yang lain kebanyakannya sama. Andai saja aku punya kembar! 



Kembar dalam mimpi:p

Tadi google secara rambang, langsung jari type 'babies' and i saw this kid! Hehe, when i saw my baby face waktu baby-baby dulu, dalam hati berkata, omaigodddddd, this kid looks like me! Kembar kot, lain era saja.



Ok, pengumuman, sesiapa yang kemarin mahukan Rainbow Quran Pink Cover ataupun 12 warna lainnya, tapi tak berkempatan untuk dapat, anda punya peluang lagi. Bolehlah start booking from now sebab ia bakal muncul kembali the end of MAY nanti. Bukan pertengahan, tapi akhir MAY ok? Stok terhad. Didahulukan kepada sesiapa yang membuat payment terlebih awal. Berminat bolehlah isi FORM ORDER di sini, i'll reply as soon as possible! Yes, everything is impossible with HIGH FIVE JEWELRY


Bye, mahu dating dengan kembar dulu, ok?!
Tiba-tiba rasa entry kali ini kurang berkualiti mutunya. Aduh.

16 comments:

JIJI YU said...

epi bsdea sunshine

Bitt (double IS) said...

wow colorful ;)

obat tradisional asam urat said...

widiewh,..,,. uwidiewh,..,.,.

ASaDa RyutaRo said...

nak ada anak kembar jugak bila dah kahwin nti. heeee :)

CaDLyNN said...

samela baby tu dgn fifiey

Azhafizah[フィザ] said...

teringin nak ada kembar juga..eh tu gambar fi masa baby ye..comel..cewahh..kembar dalam mimpi ye.

Marya Yusof said...

As salam RTP Fifiey,

Teringin juga mahu berkembar tp kembar dgn hubby pun boleh jugaklah kan...hehehe... Cantik Quran tu, andai ada sebuah wajib dibaca setiap hari :)))

..::SangRatoo::.. said...

comelnyeeee babiess..i like babies..the smell..ummm syok ciom baby lama²..

obat asam urat herbal said...

memang semua akan indah bila sudah waktunya,,,, :D

Alin Marlini said...

comelnya awak :)

Anonymous said...

stok al-quran pelangi ade lagi tak?

Tasha said...

i wish i have one..hihi

azalia hjsalleh said...

teringin nk anak kembar =))

Fatin Pidrus said...

Fiiie.. U kan ada kembar. Me??? :)

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

Sachi Asukai said...

Salam fifiey! Remember me? The one yang you join contest dlu. I miss you darl. This is my new link:

http://sachinosekai.blogspot.com/

#do follow me so that we can greatly keep in touch.

love, sachi :)

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails