Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Sunday, March 4, 2012

Aku Jatuh Cinta.


Kalian pernah dengar CP GLOBAL INTERTRADE?

Dengar kata banyak betul barang mewah di situ.

Betul ke?

Aku sudah terjah.

Sekadar mencuci mata.

Hebat.

Usahawan muda.

KALIAN LEMOT ( lembab menerima ).

Kalian tahu siapa dia, siapa saya?

Dia INI!

Dan juga INI!

Baca dulu, baru tahu.

Makanya jangan intepretasi sesuatu tanpa kebenaran.

Motif: Sekadar mempromosikan usaha baru syarikat kakanda! Selamat maju jaya aku ucapkan buat CP GLOBAL INTERTRADE atas kewujudannya!

Mahu buka Branch baru, bilang saja sama aku, boleh juga aku uruskan, sekurangnya bekerja bersama keluarga tidak akan pernah tersingkir walaupun menyusahkan.

Terdengar keji, tapi bahagia. Bahagia dengan gurauan, bukan?

Doaku padamu, sukses selalu, bahagia selalu.

Gadis, teruna, isteri, suami, pelajar, pekerja, peniaga, pemborong sila dan sila borong. Kami bersedia membekalkan kepada anda barangan berjenama dengan harga yang sangat berpatutan biar masyarakat Malaysia lain latarbelakang, berbeza pendapatan, kekangan ekonomi juga turut dapat merasa! Bagi anda yang ingin memulakan perniagaan, kami boleh membantu menyediakan apa jua yang ingin anda usahakan berbekalkan modal yang anda mampu!


Kejayaan anda terletak pada usaha anda!



CP GLOBAL INTERTRADE sedang menganjurkan contest. Lebih baik anda serbu ke blognya untuk tahu lebih lagi. Facebookers, Twitter Users and Bloggers semua boleh sertai! Apa tunggu lagi? Gerak gempur lah. Mana tahu MARCH rezeki anda!

See you on FACEBOOK!


*Korea.  A new life, a new hope.

20 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

still on promotion.. good lil sis :)

Sam Banjamin said...

yeahh... promote jgn tak promote... all the best... semoga cepat kaya raya.....

Sam Banjamin said...

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/sayangggg-mak-dara.html

zul a.k.a sam banjamin
(founder of gerila penulisan kreatif)

[sutera kasih] said...

menarikkk...teringin nk bisnes jgk ni..tgh survey2 pembekal :)

Azhafizah[フィザ] said...

Semoga terus success dengan bussiness.^__^

~SaL IjOu~ said...

smoga Allah permudahkan segala urusan~ =)

syAzAnA said...

kena g terjah ni. ehheeh. :)

ABU said...

semoga perusahaan kakaknya sukses selalu ya.. aminn..

Adylia Qarissa said...

wah...macam bagus yea... mana tau rezeki lebih kat sana ;p

Tasha said...

korea?

nmpk tulisan kecik,hehe

Hafizin Jamil said...

gud luck sis

acheeqa farhana said...

wahhh...gud luck..smoga trus berjaya dn berjaya..aminnnn

asfira aminuddin said...

dengan berbekalkan usaha yang tak putus putus, baru boleh berjaya. all the best babe!

Umi Anaan said...

gambatteh ne~

Diana @ bilakukatacinta said...

akan terjah nt...

ILA HonEyBuNNy said...

yakin boleh..yakin kita boleh berjaya..ehhe

all the best..;)

~AmyLiana86~ said...

barang ori ke gred aaa dik?

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

Let's shop girls and men! It's original. Direct from the factory:)

Tq for the prayers!!! ameen ya rabb!
Semoga kalian juga terus sukses.

Cik Nurul said...

Semoga bejaya si cantik manis.. ;)

dela said...

nak terjah jugak ni.....:)

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails