Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Thursday, November 10, 2011

Citarasa India. Ingat aku ni heroin filem Mujhse Dosti Karoge kah???


Fifiey suka benda ni.
Ni bukan benda, tapi makanan.
No, no, no Fifiey bukanlah Rani Mukherjee atau Kareena Kapoor,
Bukan juga Preity Zinta yang ada lesung pipit apatah lagi Amisha Patel manis kecik molek,
Alah, tak tahu nama kah?
Tak pernah makan?





Ni namanya Roti Paratha. 
Kalau anda pernah dengar capati, roti nan, ataupun roti canai sendiri,
Ini antara nama lain yang seangkatan dengannya namun tetap ada bezanya iaitu ejaan dan juga jenis masakan tapi tetap satu citra, iaitu citra masakan india. Rasanya enak, ada isi daging juga di dalam. Agak pedas tapi tetap enak!

Melayu pun boleh makan. Cina pun boleh, macam-macam boleh!

Jeng jeng jeng.....

Apa yang jeng jeng jeng?

Cuba teka....

Teka lagi dan lagi........

Patutlah enak, yang membuatnya pun enak dipandang. Muka ala-ala korea. Tak percaya? Pergilah skodeng sendiri:p

Apa kaitannya dengan enak makanan ini?

Bergurau aneh saja Fifiey hari ini.



Location: Sultan Ismail Petra Airport.


P/s: Foto raya belum teredit :(  Tangguh dulu ye entry tersebut. Video nya dah siap tapi belum terupload! Kerja lain banyak juga tertangguh, waktu oh waktu, tolongin gue dunkkkkk!



5 comments:

Hanie_Dew said...

hot & roll ni sedap kan. macam macam isi ada. suke sgt banana coklat.

kechixx said...

itu memang peberet saya;)best sangat;);)

alien said...

oh, sedap gak mende ni

Saiazuan said...

ble fifie nk blanje zuan? haha

A.s.t.i.n.a said...

alamak teringin pulak sis... ade jual kat maner ni...?

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails