Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Wednesday, July 6, 2011

LOVE YOU, ADIK!!!!


Tengah tulis surat untuk budak comel sorang ni. Surat layangan chenta dan kerinduan. (sambil dengar lagu kerinduan dari Ridho Roma anak kepada Rhoma Irama penyanyi Dangdut indonesia yang poligami sejak turun temurun dari kakeknya lagi-___-

Muuuuuaaaaaaaaaaaahhhhhhhh untuk adik abby! Rindu ayat adik cakap macamni dalam call, webcam atau kalau jumpa:




"Miss you kak pi, love you kak pi.muahhh muahhh muahhh muahhh"




(Cuba bayangkan intonasi manja plus comel plus lucu dia tu???, ahh pasti ketawa terbahak-bahak.)



Jawab Fifi:


"Miss you adik jugak, love you adik jugak....muahhh muahh muahhh muahhh jugak."


P/s: (Ayat peberet leww ni:) ce tiru ce tiru sebut, comelsss u olsss tau!!)  Tetiba rasa penggunaan ayat untuk entry kali ini agak dan berlainan sama sekali. wuwuwuwu, dalam proses tukar mood lagi! Babai people. Jangan lupa layan lagu Kerinduan dari Ridho Rhoma tu ye. Pasti anda terpegun kemerduan dan keasyikan bait-bait lagu tersebut dengan suara yang memukau semua!





LOTS OF LOVE,




13 comments:

syAzAnA said...

comel sekali kamu berdua.

;)

syafiqakarim said...

dia makin tembam la.
haha

ghost writer said...

terus nak dengar lagu ridho rhoma..mendayu-dayu nih buat aku suka berkhayal..haha(kadang2 jer pun)

picca header kat atas tuh sudah semakin menunjukkan kalau fifiey dihambat kematangan.

HaNa Hani said...

chomei je aiihhh
trus nak pi google laju2 lagu tuh
nak dengaq gak!
^_^

d_LA said...

comey la adik fifiey neh..meh nak cubit sikit pp dia..heee

APi said...

ku mahukan juga surat seperti itu.. =)

~SaL IjOu~ said...

sungguh comel~ =)

MIMIE AIZA said...

comel lah

SumBody Me.. said...

jenjalan sini :)

TheSyafiq Mokhtar said...

hoho bulatnya pipi.. terlepak sini sebab lagu mariam fares.. :P

http://thesyafiqmokhtar.blogspot.com/2011/07/mengharap.html

Cik Zety said...

kakak comel adik pun comel laa :)

cottonlady said...

best yer ade adik,hehhehe hope u n ur family will always be happy >.<

A.s.t.i.n.a said...

adik persis wajah ayu kakaknye..

sikit lg ayu sama mcm kakak Astina.. errr

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails