Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Thursday, June 30, 2011

PARTY PUNYA HAL LAGI DI TERENGGANU WAKTU BALIK HARITU........:))









Aci tak aci tak kalau Fifiey nak letak foto saja lagi?
Tak nak tulis panjang-panjang berela-ela macam kain raya bakal tiba?
Tiada kaitan dengan kain, tapi nak tunjuk contoh dan perbandingan,
Antara ELA KAIN dengan ELA AYAT.:p



Bercerita dan berjenaka kita melalui foto,
Sajian foto yang lucu-lucu pastinya bakal membuatkan anda ketawa terbahak-bahak,
Sila tunjukkan bagaimana anda ketawa tersengeh nampak gigi yang teratur.
Sila-sila. Kalau boleh. Harap berjaya.


Ok, hari ini saya nak umum yang saya baru dapat berita,
Betul ke haritu gerhana bulan?
Kenapa saya tak perasan?
Atau mungkin saya ter'overdose' dalam tidur???
Apa nak jadi-_-"



Ok. Let's feel the party people=)










































MAY, 2011.
PANTAI BUKIT KLUANG, BESUT, TERENGGANU.
BIRTHDAY PARTY CELEBRATION.



LOTS OF LOVE,


20 comments:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

family day? soo sweet =)

tieykah said...

lame seyh tak ke pantai

gedek! said...

wow!

Party animal!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

waaa bestnya main ramai2! =D

Rtp Farra Arisha said...

hahahaha. sopan sungguh masa dok tiup belon tuh..damn klakar!

hidayahjamal said...

ramai yg best, meriah..happy birthday

APi said...

arisha lagi tinggi dari cik fy?
lalala~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..bestnye..
Happening.. ;)

ummiarissa said...

tengok gambar je dah boleh buat orang tersenyum,tak perlu bercerita.Gambar menceritakan segala-galanya...

michellehendra said...

looking like a great time!

x

Mama Gee said...

seronoknyaa kmau fifiey.... :)

Hanis MY said...

awesome! nak ikutttt.... bestnyaaa

JIJI YU said...

wohoh..nak jadi family jugak..

shameel Iskandar said...

Cantik gambar. Bukit Keluang, lama sudah saya tak ke sana. last pergi tahun 1999

rhnnao tjgneo said...

Gambar cantik!

ASaDa RyutaRo said...

waaaa.. happening giler. best! best!

fifiey tiup tepung tu bersopan sangat. mesti kalah kan? hahahaha..

pilotHans said...

always full with pictures..always nice to have events with family..

d_LA said...

happening sgt2..suka tgk^^

A.s.t.i.n.a said...

alahaiiii sgt sopannye tiup camtu sayang weyhhhh rase nak jer tolong tiupkan bgbpihak. fuhhhhhh fuhhhhh..

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails