Followers

BLOG STATUS UPDATE

~ 2015; Time to achieve many things, being someone's special, loved by everyone!


Sunday, May 16, 2010

Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You

lagu favourite aku;)

ilham khas dari:cikgu nurlina..thanks cikgu:)

lagu ni agak2 jiwang sentimental ah ckit..
tp aku suka banyak..:) lagu ni bukan ditujukan untuk kekasih/buah hati/lover/boyfriend/hubby/baby/mama/papa(dalam skop mempersendakan pasangan kekasih yang hot bercinta)haha
haha..lagu ni ditujukan khas untuk aku oleh cikgu nurlina,terima kasih cikgu..hehe.oleh itu sebelum hari guru berlangsung aku nk aku jd orang pertama yang wish happy teacher's day untuk cikgu yang amat saya sayangi ini..hehe;)..



''jasamu dan pengorbanan idea dan ilmu tidak dapat saya balas dengan kata-kata tapi dapat saya gambarkan melalui tulisan.harap cikgu suka..dan irfan pun suka dengan kehadiran saya dalam hidup cikgu;)bila dengar je lagu adam brya di youtube ni langsung ingat cikgu dan rasa nak tulis short notes about pengenalan kita.:)''








UniversalScraps.com - Teacher Blinkies









jangin tarik rambut ummi..
irfan kan sy ummi:)
*irfan panggilcikgu nurlina as 'ummi'

pesanan kakak buat irfan:
~jadi anak soleh ye
~jangan nakal-nakal
~buat ummi happy
~nanti besar buat umi bangga
~jangan sakit2 lagi..kesian ummi
~biar  makin comel cam kakak fifi:)
*klo ikut pesanan kat atas ni kakak bg kado spesial buat irfan
*kado=hadiah


love u both;cikgu nurlina& irfan;)




1 comment:

Achiq said...

thanx fie...i appreciate it..may be fkran tgh kecamuk, bl bc entry nie, rs terharu+sebak+dll..mcm2 ada..really appreciate it..i'll love u 5eva =)

HAL-HAL BERKAITAN YANG LAIN:

Related Posts with Thumbnails